Το ελεφαντάκι

Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα ασχοληθεί με τα amigurumi ξανά. Μου φαινόταν πολύ δύσκολο. Αλλά δεν μπόρεσα να αντισταθώ στην ιδέα να φτιάξω από το μηδέν τόσο όμορφα κουκλάκια. Και όταν ήρθε η ώρα για τη βάπτιση της μικρής Μαριεύης έπρεπε να της χαρίσω κάτι ξεχωριστό. Είχα βρει αυτό το τόσο για ζούληγμα ελεφαντάκι και όπως αποδείχτηκε ήταν παρά πολύ εύκολο αφού το έφτιαξα μέσα σε ένα απόγευμα.

 IMGP4535

Για γέμισμα έβαλα ψημένη βάτα που πλένεται κανονικά στο πλυντήριο, πρόσεξα το νήμα μου να μη βγάζει χνούδι όταν το μασουλάει και έραψα με μαύρο νήμα τα ματάκια για να είναι ασφαλές.

Το βλέπει λοιπόν ο καλός μου και τι μου λέει? “Αααα, τι ωραίο. Δικό μου αυτό. Στη μικρή να φτιάξεις άλλο”.

Τι να του πεις? Έκατσα και έφτιαξα κι άλλο!

IMGP4532

Δεν τον αδικώ που το ήθελε για εκείνον ,αφού, κοιτάχτε το….             Είναι ΤΕΛΕΙΟ!!! Έχει και σκουφάκι!!

 

IMGP4527

Και εδώ ξεσκούφωτο.

Η μαμά της Μαριεύης μου είπε ότι η μικρή, όταν το πιάνει, το κρατάει από τα χεράκια, κεντράρει και του δαγκώνει την προβοσκίδα! Πεθαίνω τώρα…!!

4 thoughts on “Το ελεφαντάκι

  1. ελα ρε!!!!Τρελάθηκα με το σκουφάκι που μπαίνει και βγαίνει….Και το έφτιαξες μέσα σε ένα απόγευμα ε;Μπράβο σου!!!

Leave a Reply

