Κου-κου!!

Η μαμά μου δεν μπορεί να κοιμηθεί αν ξέρει ότι είμαι έξω. Ένα απόγευμα μιας καθημερινής λοιπόν, βγήκα με κάτι φίλους. “Θα αργήσεις?”, ρωτάει η μαμά. “Δε νομίζω. Για ένα καφέ θα πάω”, απαντάω εγώ. Όντας φοιτήτρια όμως, ο καφές έγινε ποτό, που έγινε σφηνάκια, που έγινα τύφλα. Γύρισα στο σπίτι περπατώντας σαν τη γάτα. Ξεκλειδώνω την πόρτα και βλέπω τη μάνα μου να με περιμένει, με τα χέρια σταυρωμένα και κάτι μάτια κόκκινα από την αϋπνία. “Η ώρα είναι πέντε”, μου λέει. “Κου-κου”, απαντώ μαζί με λόξυγκα!!!! Όποτε το θυμόμαστε, γελάμε. Από τότε μου κόλλησε όποτε μου λέει κάποιος την ώρα στο άσχετο, απαντάω “κου-κου”(χωρίς τον λόξυγκα).

Πιστεύω ότι έχει γίνει κάτι σαν χαρακτηριστικό μου. Και μ’ αρέσει όταν με το που βλέπεις τον άλλο, να βλέπεις και την προσωπικότητά του. Και η προσωπικότητα πιστεύω ότι περνάει, ότι φαίνεται όταν, για παράδειγμα, φοράς κάτι που έχεις φτιάξει μόνος σου.

Έψαχνα, λοιπόν, να φτιάξω μία θήκη για το κινητό μου. Και βρήκα αύτη και τρελάθηκα! Με κάποιες προσωπικές πινελιές, είχα την πιο customized for me θήκη κινητού!!

IMGP0008

IMGP0007

Είναι λίγο ταλαιπωρημένη από τα πολλά πλυσίματα, αλλά δεν είναι τέλεια? Λέει και κου-κου!!!!!

Φυσικά επακολούθησαν και άλλες για δωράκια (αλλά δεν λένε κου-κου).

PicMonkey a

Αν ζηλεύετε και θέλετε την δική σας κουκουβάγια, φτιαγμένη από τα χεράκια σας, λίγη υπομονή. Ετοιμάζεται tutorial….

One thought on “Κου-κου!!

  1. τέλεια η θήκη αλλά ακόμα πιο τέλειο το σλόγκαν και η ιστορία που κρύβεται πίσω του!!!

    Φιλιά!

Leave a Reply

