LIEBSTER AWARD // DISCOVER NEW BLOGS

image

Πριν από κάμποσες μέρες  (πήξαμε στη δουλειά τελευταία, δεν άδειασα να κάνω ανάρτηση) η διαδικτυακή μου φίλη Ελένη από το on the chockboard,  ένα πολύ όμορφο blog γεμάτο ιδέες, μου έκανε την τιμή να με προτείνει για το βραβείο Liebster Award το οποίο είναι ένα βραβείο που βοηθάει τα καινούργια  blogs να γίνουν γνωστά. Θέλω να την ευχαριστήσω γιατί με έκανε πολύ ευτυχισμένη! Αυτό είναι το πρώτο μου βραβείο και χάρηκα ακόμα περισσότερο που ήρθε από την Ελένη που την εκτιμώ πολύ και περιμένω πως και πως την κάθε καινούργια ανάρτησή της!

Μέσα στους κανόνες του βραβείου είναι να απαντήσει ο/η blogger σε μερικές ερωτήσεις για να βοηθήσει τους νέους φίλους και φίλες του να γνωριστούν καλύτερα.

1) Γιατί ξεκινήσατε το blog;

Γιατί δεν είχα κανένα να μοιραστώ την αγάπη μου για το πλέξιμο, τουλάχιστον εδώ που ζω. Το είχα στο μυαλό μου καιρό αλλά είχα θέματα με την “έκθεση” μου προς τα έξω. Μέχρι που οι καταστάσεις  (ο σεισμός πέρσι τέτοιες μέρες) και η Γεωργία (ή αλλιώς keywoman), μου έδειξαν ότι καλό είναι να μην αναβάλουμε κάποια πράγματα. Έφτιαξα λοιπόν αυτό το blogοσπιτάκι που όσο και να κουνάνε τα ρίχτερ δεν παθαίνει τίποτα!

2) Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει;

Πολλά και διάφορα. Και αναλόγως τη στιγμή και τη διάθεση.

3) Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο;

Προσωπικά μου αρέσει πολύ να βρίσκω σχόλια στις αναρτήσεις μου γιατί νιώθω ότι δεν μιλάω στο κενό. Είναι ένα πολύ δυνατό κίνητρο και ένας επιπλέον λόγος να μην αραχνιάζει το blog μου. Και φυσικά ένας τρόπος να γνωρίζω καινούργιους ανθρώπους που έχουμε τα ίδια ενδιαφέροντα.

4) Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας;

Κυρίως για ότι πλέκω ή ράβω και γενικά για την ζωή μου.

5) Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά?

Είναι κάποιοι bloggers που εκτιμώ και αφήνω σχόλια αλλά δεν τους έχω γνωρίσει από κοντά. Τουλάχιστον όχι ακόμα….

6) Πώς φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει / να αλλάζει και με ποιο τρόπο;

Θα ήθελα να κάνω περισσότερες αναρτήσεις και να βρίσκω μεγαλύτερη ανταπόκριση.

7) Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα; 

Να ονειρεύομαι και να κοιμάμαι! Πολλές φορές ταυτόχρονα!!!!

8) Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;

Δυστυχώς λιγότερο από όσο θα ήθελα από θέμα ποσότητας και περισσότερο από όσο θα έπρεπε από θέμα ποιότητας.

9) Πώς γεννιούνται τα post σας;

Γράφω μόνο όταν έχω κάτι να δείξω. Κατά καιρούς τα project μου κάνουν αρκετό καιρό να τελειώσουν…..

10) Ευχές για τον αναγνώστη.

Να είστε υγιείς, δημιουργικοί και αληθινοί.

Εκτός από το ερωτηματολόγιο, στο πλαίσιο του βραβείου θα πρέπει να προτείνω κι εγώ με τη σειρά μου blogs για το βραβείο. 

Το βραβείο το δίνω στα εξής blog

Creations by… me

Τόσα πράγματα να κάνεις…

Μια μαμά στα ξένα

4 thoughts on “LIEBSTER AWARD // DISCOVER NEW BLOGS

  1. Συγχαρητήρια κοριτσάκι το αξίζεις πραγματικά. Συνέχισε να μας δείχνεις τις όμορφες δημιουργίες σου. Χάρηκα επίσης που σε γνώρισα καλύτερα. Καλό Σαββατοκύριακο!!!

Leave a Reply

